Lite info

Godmorgon! Idag är det tisdag, och alltså har jag bara idag och imorgon kvar i skolan innan det är höstlov! Jag längtar verkligen, det kommer bli så skönt! På torsdag och fredag har jag praktik, eller typ prao. Vi skulle egentligen inte att prao i år, men vi fick ha det de här två dagarna om man hittade egen praoplats. Jag ska praoa på en skola med min kusin på torsdag och med min moster på sjukhuset på fredag.

En grej som hände i söndags efter träningen har jag inte hunnit berätta för er än. Veronica fick följa med Magdalena hem. Hon ska få vila upp sig i några veckor innan hon sätts igång igen. Tanken är att hon kommer hem igen efter att Vinca och Gunvald har varit på SM och då ska Vinca hem och vila.

Att jag inte kommer hinna med tre hästar mer har en anledning som jag inte heller har hunnit berätta. Idag ska mamma opereras (inte för att hon är sjuk, utan för att hon inte ska bli sjuk, för er som undrar. Alltså inget allvarligt). Hon kommer inte kunna hjälpa till i stallet alls i några veckor, så då kommer jag och pappa få mycket mer arbete. (Framför allt jag då, eftersom det är mina hästar det handlar om ;) Jag hade aldrig hunnit med tre hästar själv, så det räcker med att ladda upp Vinca och Gunde så gott det går och dessutom har jag ju Aska och Olympia att rida om jag vill. 

Allt detta kommer ju göra att jag har ännu mindre "fritid" = mindre tid åt bloggen. Men jag ska försöka uppdatera er så gott det går om mitt liv och förhoppningsvis kommer det dessutom upp en ny, höstig design här snart. Vad sägs om det? :)



0 Kommentarer till "Lite info"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0