I'm on top of the world

Jag och Veronica gav oss idag ut på långtur i det fina, men kyliga höstvädret. Vi mötte upp Ebba och red lite med henne, vilket var jättemysigt och kul med sällskap, det blir mycket rida ensam (eller med mamma) när man har eget stall. Vi trimmade lite på deras gräsbana innan jag och Vera vände hemåt och hon var jättefin! Vi galopperade över några småhinder som stod uppe, det är alltid nyttigt att träna på gräs, och det gick jättebra! 

Sedan fick Vinca sig ett pass. Vi skrittade fram i skogen med mamma på Gunvald och sen red vi på banan. Hon var jättefin! Jag ska fortsätta jobba med att få henne lydig och med mig hela tiden, men idag är jag mest nöjd med att hon var så himla fin och jag kunde rida henne så himla kort och fin i galoppen. Min lilla bebis, så himla fin! 

0 Kommentarer till "I'm on top of the world"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0