Am I wrong for saying that I'll choose another way?

Jag och Emma red ut en långtur på Gunvald och Aska idag. Det var väldigt länge sen, och det passade bara nu när Gunde har lite"semester" från hårt jobb. Det var jättemysigt! Dock tröttnade Aska lite efter ett tag och försökte svänga av från vägen då och då. Roligast var det när vi galopperade, jag red först och Emma bakom. Jag hörde Emma skrika till och när jag vände mig om såg jag varken häst eller ryttare. Då tyckte Aska att vi var klara för dagen och gick in i skogen. Emma höll på att flyga av, men höll sig kvar. Just då höll jag på att dö av skratt uppe på Gunvald. Annars skrittade vi mest. Det märks att Gunde har tagit det lite lugnt intågar dagar då han var rätt tittig och jobbig. Han kanske behöver gå ordentligt varje dag ändå ;)



1 Kommentarer till "Am I wrong for saying that I'll choose another way?"
Postat av: Emilia Sjödin

fin häst!

2013-10-02 || 20:30:54
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0