Allting går bara runt

Gunvald och Aska reds lite halvt på en stubbåker idag barbacka. Jag och Agnes hade fotoshoot (haha låter så coolt), så det var därför. Det blev en hel del bra bilder, Agnes är så duttig! Förhoppningsvis kommer några av dem upp ikväll, annars snarast möjligt.
Gunde tyckte att det var ett skitbra ridpass, kommer ner och får käka lite gräs medan Aska rids, sen trava och galoppera runt lite och sen hem igen för att det började ösregna haha!

Veronica reds på banan och har superfin! Lite mer mot dressyriga hållet. Jag tränade mycket på att rakställa henne. Jag rider ofta inte runt fyrkanten, utan rider ofta på volter osv, det har jag alltid gjort. Men det är nyttigt att träna på att verkligen kunna rida rakt fram, framför allt några meter innanför spåret. Jag fick inte riktigt med mig vänstersidan i början, men hon släppte efter och då hade jag inget att klaga på! Efteråt skrittade jag och Agnes ut. Agnes skrittade av Vinca som mamma hade ridit, som också gick super! :)




1 Kommentarer till "Allting går bara runt"
Postat av: Emely

Sv: Naw, tack så mycket! Du har också en jätte fin blogg! :)

2013-10-05 || 20:36:33
URL: http://ponnidreams.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0