I hear the sounds from the places where I was born

Tisdag. En av de tråkigaste dagarna i veckan, om det inte är hoppträning såklart. Och det var det inte idag...
 
Jag red iallafall bara Veronica idag, mamma red Gunvald. Vi skrittade ut ett varv i skogen bara och E som red Olympia fick hänga med också. Veronica var pigg väldigt pigg, men när vi väl skulle trava eller om hon fick arbeta lite en stund så koncentrerade hos sig iallafall relativt bra på. Tyvärr så kom vi inte ut förrän det var kolmörkt eftersom jag slutade halv 4 (som vanligt då).
 
Nu ikväll har jag pluggat och nu blir det att duscha och sen sova direkt. Jag känner att jag av någon anledning får alldeles för lite sömn, jag är princip alltid trött och idag har det varit värre än vanligt.. :/ Haha, jag vet att jag bara klagar på men det är tisdagströttheten som gör det ;)
 
Godnatt puss
 
Jag vet att det i princip bara är hoppbilder här på bloggen nu för tiden, men jag har så många fina och nu är det för mörkt för att ta andra bilder om dagarna! ;) Fina Veronica på bild♥

0 Kommentarer till "I hear the sounds from the places where I was born"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0