"You jump, I jump"

Hoppas ni har haft en bra start på veckan! Idag är det ju måndag igen och vi har ett par dagar kvar tills det är helg igen. Det här kommer nog bli en spännande vecka för min del. Viktiga beslut ska fattas inom den närmaste tiden och det kan bli hur bra som helst! På lördag ska jag tävla med både Gunde och Vinca i Mjölbu med, så det ska ridas och planeras! :)
 
Jag kom nyss hem från skolan och ska nu bara äta lite innan jag ska ut till stallet och rida båda stjärnorna. Jag har också rätt mycket plugg den här veckan, så det måste jag nog sitta med en stund ikväll med... Jag har lång sovmorgon imorgon vilket känns hur skönt som helst - jag börjar inte förrän 10 i 12! Därför hinner jag rida Gunde innan skolan och sedan ska Vinca hoppa på kvällen :)
 

0 Kommentarer till ""You jump, I jump""

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0