Singing in the shower

Först ut idag var Vinca. Vi skrittade fram en tur i skogen och sedan fick hon jobba lite på banan. Det blev ett lätt pass eftersom jag mest bara ville känna på henne inför morgondagens hoppträning. Hon var väldigt fin, mjuk och stadig och pigg! Fick rulla över kryssen några gånger och se till att jag verkligen fick tillbaka henne ordentligt. Det gick jättebra, hon var väldigt positiv och glad, så det känns bra inför imorgon. 

Gunde fick trava ut en tur i skogen. Jag tyckte att han skulle jobba lite också även fast han mest tyckte att han skulle få busa utan några krav. Jag lösgjorde honom lite iallafall och när han insåg att jag inte skulle ge med mig och låta honom springa så blev han finfin! 

Jag har även hunnit plugga så det känns stabilt inför morgondagens två prov. Jag har också gjort klart två inlämningsuppgifter som med ska in den här veckan, så de ligger bara och väntar på att bli inskickade! Så himla skönt, jag har redan gjort det mesta av jobbet den här veckan, så nu blir det lite lugnt några dag och sen ska jag börja kika på grejerna inför nästa vecka!


0 Kommentarer till "Singing in the shower"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0