Måndag till fredag

Ja nu börjar det om igen, måndag morgon. I skolan kommer det börja direkt med nationella prov i svenska. Jag är ändå ganska taggad, vi får mjukstarta med svenska som jag tycker är enkelt och det är ändå nationella proven vi har jobbat fram till nu i tre år känns det som. Det jag är mest rädd för är bara om jag kan sitta still så länge. Först ska vi läsa i 1 timme och 40 minuter tror jag, och så länge måste vi sitta. Så jag hoppas att jag, hyperbarn som jag är, orkar sitta still så länge. Jag får i värsta fall läsa texten om och om igen eller sitta och hoppa på stolen haha. Det blir nog bra ;) Sen när jag kommer hem igen har jag ju ett par hästar att rida, så då måste jag inte sitta still iallafall! 

Hoppas att ni får en härlig start på veckan och att solen skiner på er också! 





0 Kommentarer till "Måndag till fredag"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0