Jag var bara inte gjord för dessa dagar

Eftersom jag råkade slockna vid halv 10 igårkväll, halvt ofrivilligt, så kommer det upp ett inlägg om gårdagen nu istället :).

Jag red först Gunvald tillsammans med Askas medryttare Engla. Vi skrittade ut i skogen först, en ganska lång tur, och sen fick de gå på banan.
Gunde var, liksom han varit ett bra tag nu, superfin! Han var mjuk, uppmärksam, och helt enkelt väldigt rolig att rida. Trots det red jag inte särskilt länge eftersom vi red ut ganska länge innan.

Efter det red jag Vinca tillsammans med mamma på Amadeo. Vi red ut en ganska lång tur i skogen, och Vinca var fin, så det fick räcka för henne :)
Idag väntar skola för min del, och därefter ska jag rida Viola och Vinca ska åka och hoppträna :)



0 Kommentarer till "Jag var bara inte gjord för dessa dagar"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0